Σάββατο, 31 Αυγούστου 2013

Θέλω να ζήσεις




















Συρία 2013 



   ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ                                                       


Πόλεμος στο γύρω γύρω όλοι                                              
φως οι κάμερες, οι δορυφόροι όλοι
μια κραυγή τα μεγάλα σου μάτια
κι η οθόνη μου χίλια κομμάτια.

Σβήσαν όλα τα φώτα κι οι θόλοι
έσπασε σαν το παιχνίδι η πόλη
η ματιά σου, πικρή αλήθεια
αστραπή που τρυπάει  τα στήθια.

Το γέλιο σπασμένο μπαλόνι
παπαρούνα το χώμα ματώνει
χώμα γαρύφαλλο, αίμα φεγγάρι
αίμα  τ΄αστέρι στο μαξιλάρι.

Θάνατος μες στης χαράς τη φόρα
βροχούλα μου κόκκινη δέσε την ώρα
ο λυγμός να μη βγει πως θ΄αντέξει

που η νύχτα κρυφτό θα σου παίξει;

Μικρό παιδί στην οθόνη
λιβάνι στον τρελό καιρό
καίγεται , λιώνει
και γω δε βρίσκω λόγια στο στόμα
για να φωνάξω" Πόσο ακόμα;"

**************************
Πόλεμος στο γύρω γύρω όλοι
κυνηγοί σημαδέψαν την πόλη
πάει η ανέμη, πάει η κλωστή
πάει το φιλί η αγκαλιά η γνωστή.

Κορμάκι φτερό που΄χει σπάσει
κλαράκι που ήλιο έχεις χάσει
πώς μονάχο ταξίδι θα πας;
ποιον θα΄χεις τώρα ν΄ακούς, ν΄αγαπάς;

Ψυχή μου, το δάκρυ ας μη στάξει
άγριος ο καιρός πώς ν΄αλλάξει,

μόνο πες , τη φωτιά σου θα σβήσω                
το χεράκι σφιχτά αν σου κρατήσω;
                            
Με καρδιά χωρίς φυλαχτά κρυμμένα ,
κάνε, μου λες, προσευχή για μένα
και γω σου φωνάζω ΓΙΑΤΙ
δεν έχουν σκέπη για σένα οι Θεοί;

Μικρό παιδί στην οθόνη
κεράκι στον τρελό καιρό 
καίγεται, λιώνει
" Δώρο ντροπή στον αιώνα!"
ψελλίζει το πικρό μου το στόμα.

****************************
Πόλεμος στο γύρω γύρω όλοι
αγαλματάκι ακούνητο η πόλη
Στρατιωτάκι μου εσύ μολυβένιο
κρύψ΄το δάκρυ σου το κρυσταλλένιο.

Συννεφάκι της μπόρας θλιμμένο
μυστικό μιας καρδιάς ξεχασμένο
φυλλαράκι του άδικου αέρα
Α! και να' σουν κοντά μου εδώ πέρα!


Στο τραγούδι, στο φως να σε ρίξω
έχω κι άλλη ζωή να σου δείξω
έχω κι άλλο Θεό να πιστέψεις
και φιλί για να ζωντανέψεις!

Σαν γιορτή, Κυριακή θα σε ντύσω
σ΄ακρογιάλια θα σε περπατήσω
Θα σε τρέφω τη μέρα με χάδι
με νανούρισμα ευχή κάθε βράδυ.

Μικρό παιδί στην οθόνη
λιβάνι στον τρελό καιρό
καίγεται, λιώνει,
δώρο στα χέρια τα φονικά τους
τόσο κοστίζει η ανθρωπιά τους.


***************************

Πόλεμος στο γύρω γύρω όλοι
φως οι κάμερες , οι δορυφόροι όλοι
Α! με πόση αλήθεια ευκολία
η ζωή στα σαγόνια τους λεία!

'Ελα εσύ μακρινό μου αηδόνι
κεντητό να σου στρώσω σεντόνι
στο σχολειό της χαράς να σε στείλω
συντροφιά για να έχεις και φίλο.

Έλα πες μου" τα θέλω εγώ όλα "
όπως λεν τα παιδιά του κόσμου όλα
να στα δώσω γνωρίζω , μα δώσ΄μου
για χαρά την ανάσα σου, φως μου.

Μα εσύ δεν μιλάς, ούτε λέξη
έχουν άλλοι για σένα διαλέξει
Α! του νου εσείς μέγιστα λάθη
και μυστήριας ψυχής άγρια πάθη

μικρό παιδί, χελιδόνι,
κεράκι στον τρελό καιρό
καίτε, αυτό λιώνει
μα εγώ να ζήσει ζητάω
να ζήσει για να  τ΄αγαπάω.


Δεν υπάρχουν σχόλια: