Σάββατο, 25 Μαΐου 2013

Nανουρίσματα









































Νάνι το μουρό μου, το χιλιάκριβό μου,

σώπασε όλη η φύση μη μου το ξυπνήσει.
Άστρα, χαμηλώστε και κοντοζυγώστε,
να το δείτε ελάτε που γλυκοκοιμάται.
Σκούνα που σαλπάρει τ’ αργυρό φεγγάρι
στην ονειροχώρα αρμενίζει τώρα.
Σε ποιο μονοπάτι στ’ ουρανού τα πλάτη

ταξιδεύεις, γιε μου, στα φτερά του ανέμου;
Μ' απαλό υφάδι βελουδένιο χάδι
νύχτα, σκέπασέ το και νανούρισέ το·
κι ώσπου να χαράξει ύπνο από μετάξι
στείλε στο μωρό μου το χιλιάκριβό μου.

Σκούνα που σαλπάρει τ’ αργυρό φεγγάρι
στην ονειροχώρα αρμενίζει τώρα.
Σε ποιο μονοπάτι στ’ ουρανού τα πλάτη
ταξιδεύεις, γιε μου, στα φτερά του ανέμου



Νανούρισμα
Νάνι το μωρό μου - Διονύσης Σαββόπουλος
Απο το cd "Δεν βιάζομαι να μεγαλώσω" της Τατιάνας Ζωγράφου
Στίχοι της Βεατρίκης Κάντζολα-Σαμπατάκου















































Κοιμήσου αγγελούδι μου


Κοιμήσου αγγελούδι μου,
παιδί μου νάνι, νάνι
Να μεγαλώσεις γρήγορα
σαν το ψηλό πλατάνι.
Να γίνεις άντρας
στο κορμί και στο μυαλό.
Για να ‘σαι πάντα
μες στον δρόμο τον καλό
Κοιμήσου αγγελούδι μου.
Γλυκά με το τραγούδι μου.
Κοιμήσου περιστέρι μου                      

να γίνεις σαν ατσάλι .            

να γίνει η καρδούλα σου
σαν του Χριστού μεγάλη.
Για να μην πεις
μες στη ζωή σου ‘δε μπορώ’.
Κι αν πρέπει ακόμη
να σηκώσεις και σταυρό.
Κοιμήσου αγγελούδι μου.
Γλυκά με το τραγούδι μου.




Μουσική: Μ. Θεοδωράκης, Ποίηση: Κώστας Βίρβος
(από το Cd «40 παιδικά τραγούδια για παιδιά και παιδάκια»)

Πρώτη εκτέλεση Δέσποινα Μπεμπεδέλη














Νάνι


Νάνι τὸ παιδάκι, νάνι
στὰ ματάκια ὁ ὕπνος φτάνει


κι  κατάλευκη σελήνη
στὴ λευκή του πέφτει κλίνη, 
νάνι τὸ παιδάκι, νάνι, 
στὰ ματάκια ὁ ὕπνος φτάνει. 

Γέρνουν κάτω ἀπ' τὴ σελήνη
ν’ ἀποκοιμηθοῦν οἱ κρίνοι
καὶ κουράστηκαν τ' ἀηδόνια
νὰ θρηνοῦνε μὲς τὰ κλώνια. 

Νάνι τὰ πουλιὰ κι οἱ κρίνοι 

κάτω απ' τη λευκή σελήνη.   

                                                
Νάνι τὸ παιδάκι, νάνι, 
στὰ ματάκια ὁ ὕπνος φτάνει, 
στὸ χιονάτο σου σεντόνι
φῶς λευκὸ  σελήνη ἁπλώνει. 
Νάνι τὰ πουλιὰ κι οἱ κρίνοι,
τὰ ματάκια ὁ ὕπνος κλείνει. 




Μιχάλης Στασινόπουλος



Paintings from: Brodway gallery, dailypainters.com,the littlest angel,abstract.desktopnexus.com, Funpop.com, ototobucket, Janet's Art.studio  


Videos: Stamxar,annaemakri


Δεν υπάρχουν σχόλια: